نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 23:01

وزیر صهیونیست: تنها چیزی که باید وارد غزه شود صدها تن مواد منفجره است نه کمک بشردوستانه

وزیر امور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دقایقی پس از جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی که به کشته شدن بیش از 500 فلسطینی منجر شده گفت که تنها چیزی که باید وارد غزه شود صدها تن مواد منفجره است نه کمک‌های بشردوستانه.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ایتمار بن گویر» وزیر افراطی کابینه رژیم صهیونیستی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) به بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وی در این پیام نوشت: «تا زمانی که حماس گروگان‌ها را آزاد نکند، تنها چیزی که نیاز است که به غزه وارد شود، صدها تن مواد منفجره از سوی نیروی هوایی است نه حتی یک گرم کمک بشردوستانه».

ساعتی پیش منابع خبری فلسطینی از فاجعه در یکی از بیمارستانهای غزه خبر دادند که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داده است.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، القدره تأکید کرد که این اقدام، کشتار دسته جمعی است که در پی این حمله به بیمارستان صورت گرفته است.

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541624

مهمترین اخبار ایران و جهان: