نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 21:00

سارق به عنف طلاجات از بانوان در شیراز به دام افتاد+ فیلم

فرمانده انتظامی شیراز از شناسایی و دستگیری سارق به عنف طلاجات خبر داد که باعث رعب و وحشت برای خانم‌ها شده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در پی تماس خانمی جوان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی ناشناس قصد داشت در خیابان با قیچی النگوهای من را سرقت کند که موفق نشد، بلافاصله ماموران کلانتری 21 کوی زهرا  به محل اعزام و بررسی موضوع را دستور کار خود قرار دادند. 

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارق با همین شیوه و شگرد در دیگر نقاط شهر اقدام به سرقت‌ طلاجات کرده است.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: ماموران کلانتری تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه سارق را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ "شجاعی" با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه تاکنون به 6 فقره سرقت طلاجات از بانوان اعتراف کرد، گفت: پس از بازرسی از مخفیگاه وی دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی، تعدادی گوشی موبایل و باند و ضبط خودرو، ابزار آلات سرقت و مقدار تقریبی 2 گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارق برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، از شهروندان خواست: به توصیه‌های پلیس در پیشگیری از سرقت توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

عامل مجروحیت محیط بان سرچهانی دستگیر شد 

فرمانده انتظامی سرچهان گفت: شکارچی غیرمجاز که با تیراندازی باعث مجروحیت یکی از محیط‌بانان شده بود دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ محمدجواد اسلامی مهر در تشریح این خبر بیان داشت: در بیستم و یکم مهرماه سال جاری یک فقره درگیری بین شکارچیان و محیط‌بانان در ارتفاعات حفاظت شده در بخش "توجردی" شهرستان بوانات صورت گرفت که منجر به مجروح شدن یکی از محیط‌بانان از ناحیه دست و سینه شده بود که سریعا ماموران انتظامی اقدامات فنی خود را برای شناسایی و دستگیری ضارب شروع کردند.

وی افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد ضارب (شکارچی غیرمجاز) را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند. 

فرمانده انتظامی سرچهان با بیان اینکه در سوابق متهم 4 فقره شکارغیرمجاز و سرقت موتورسیکلت به چشم می‌خورد، گفت: ضارب 35 ساله پس از بازجویی و تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی و سپس روانه زندان شد.

پایان پیام/خ

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541524

مهمترین اخبار ایران و جهان: