نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 20:25

درخواست داوطلبانه کادر درمان برای حمایت از مجروحان غزه

مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: از شب گذشته تا کنون از طرف کادر درمان درخواست های زیادی را برای حمایت و اعزام به غزه از سراسر کشور داشته‌ایم.

محمد حسین زارع‌زاده مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن عرض تسلیت به آزادی‌خواهان جهان بخاطر حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: واقعیت این است که ما در طول سال‌های متمادی شاهد حملات زیادی از طرف رژیم غاصب صهیونیستی بودیم اما در شب گذشته حمل دردمنشانه جدیدی را از اسرائیل دیدیم و آن حمله به بیمارستان المعمدانی غزه بود که زنان و کودکان مجروح زیادی در آنجا بودند.

وی در خصوص این حمله ناجوانمردانه بیان کرد: در واقع رژیم صهیونیست اسرائیل پایبند به حقوق بین الملل مانند کنوانسیون ژنو و مسائل حواشی آن نبوده و زنان و کودکان زیادی را مورد حمله وحشیانه خودش قرار داده است. من به عنوان نماینده سازمان بسیج پزشکی کشور ضمن در خواست از آزادی خواهان جهان برای اعلام انزجار از این حرکت جنایت کارانه، از مجامع بین المللی درخواست می‌کنم تا حتما رژیم اسرائیل را بخاطر این حرکت به عنوان جنایت کار جنگی به دنیا معرفی کنند. تا دنیا بداند که رژیم اسرائیل چه نسل کشی‌ای را در غزه رقم میزند.

زارع زاده در خصوص اعزام کادر پرستاری و پزشکی از ایران به غزه بیان کرد: ما در این ۱۲ روز که طوفان الاقصی اجرایی شده این درخواست را داشتیم تا نیروهای پزشکی و کادر درمان برای حمایت از مردم مظلوم غزه به حماس اعزام شوند. همچنین از شب گذشته که بیمارستان غزه مورد حمله صهیونست‌ها قرار گرفته است تا کنون از طرف کادر درمان درخواست های زیادی را برای حمایت و اعزام به غزه، از سراسر کشور داشته‌ایم. در حال حاضر ما نقاطی را برای ثبت نام، افراد آماده اعزام مشخص کرده‌ایم و به محض این که رایزنی‌ها انجام شود، این امکان وجود دارد که اعضای کادر درمان برای کمک به غزه اعزام شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542924

مهمترین اخبار ایران و جهان: