نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 00:04

کشف ۵ دستگاه خودرو سرقتی در قزوین

قزوین- فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف ۵ دستگاه خودرو سرقتی توسط عوامل انتظامی این شهرستان و دستگیری ۲ سارق، حین ارتکاب به سرقت منزل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان قزوین در راستای پیشگیری از جرایم، به ویژه دستگیری سارقان حین ارتکاب به سرقت، گشت زنی فعال در سطح شهرستان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران حین انجام مأموریت ۲ دستگاه خودروی سواری میتسوبیشی لنسر و سمند را به همراه ۳ دستگاه خودرو سواری پراید که سابقه سرقت در سامانه انتظامی پلیس را داشتند، کشف و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: مأموران در اقدامی دیگر ۳ سارق دیگر را حین ارتکاب به سرقت منزل شناسایی و پس از دستگیری به مقر انتظامی منتقل کردند.

خدایی در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شده و تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان سرقت خودروها در دستور کار مأموران قرار دارد، خاطرنشان کرد: واحدهای گشت خودروئی پلیس به صورت شبانه روزی در حال اجرای مأموریت‌های انتظامی در سطح شهر می‌باشند و شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه مورد مشکوک و تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس را در امر پیشگیری از جرایم یاری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1072968

مهمترین اخبار ایران و جهان: