نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 14:42

تحقق صد در صدی بودجه سال جاری شهرداری مرودشت

شهردار مرودشت از تحقق 100 درصدی بودجه شهرداری مرودشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمد علی گلکاری در این باره اظهار داشت: شهرداری یک نهاد عمومی و غیر دولتی است که مدیریت شهر را متناسب با منابعی که عموم مردم در اختیارش قرار داده اند به انجام می‌رساند. 

شهردار مرودشت، اولویت شهرداری را در سال جاری پرداختن به پروژه های نیمه تمام و تقسیم عادلانه امکانات در نقاط مختلف شهر عنوان کرد و افزود: عمده پروژه هایی که در یک سال گذشته اجرا شد یکی از این دو مشخصه را داشتند. 

وی به تلاش شبانه روزی و مجدانه پرسنل ستادی و کارکنان خدوم مجموعه شهرداری در تحقق بودجه اشاره کرد و اظهار داشت: بودجه کل سال 1401 شهرداری مرودشت به انضمام سازمان های وابسته به مبلغ  5/ 214 میلیارد تومان است که مبلغ تعیین شده تا پایان سال به طور کامل محقق خواهد شد. 

او گفت: پیش بینی ها از ارسال متمم بودجه به شورای اسلامی شهر حکایت دارد که این متمم بودجه نیز در پروژه های عمرانی خواهد بود. 

وی به بخشی از پروژه های شاخص شهرداری که در بودجه سال جاری عملیاتی شد و به بهره برداری رسید اشاره کردو گفت: می توان به پروژه های آسفالت و زیرسازی معابر با مساحت بیش از 000 /170 متر مربع (17 هکتار) خرید زمین اداری شهرداری، تملک اراضی و ساختمان های مورد مسیر، موزائیک فرش پیاده رو و راه اندازی بازارچه صنایع دستی از جمله بخش پروژه های سال جاری شهرداری بوده است.

پایان پیام/ ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1076824

مهمترین اخبار ایران و جهان: