نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 16:50

کلاس داوری درجه ۳ فوتسال در زنجان برگزار می‌شود

مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان از برگزاری کلاس داوری درجه ۳ فوتسال با حضور ۳۲ نفر از بسیجیان سطح استان زنجان در مجموعه فرهنگی و ورزشی امام علی (ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزازی فارس از زنجان؛ اسماعیل دولتیاری،  مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تعداد کم داوران فوتسال در سطح استان زنجان و با توجه به ظرفیت بسیج، طبق جلسات و مصوبات رئیس هیئت فوتبال استان مقرر شد با مشارکت بسیج و هیئت فوتبال استان کلاس داوری درجه ۳ فوتسال در این شهرستان برگزار شود.
مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان با بیان اینکه با توجه به پیگیری‌ها مجوز برگزاری دوره داوری درجه ۳ فوتسال از سمت فدراسیون پذیرفته شده است، گفت:این دوره از امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه ١۴٠١ به مدت سه روز در مجموعه فرهنگی و ورزشی امام علی ساختمان امام صادق برگزار می‌شود.
دولتیاری با بیان اینکه در این دوره ۳۲ نفر از بسیجیان سطح استان حضور دارند، عنوان کرد: هدف از برگزاری این دوره اخذ مدرک به بسیجیان جهت کمک به هیئت فوتبال شهرستان محل زندگی خود است.
مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان با توجه به اینکه بسیجیان در رنج سنی ۱۷ تا ۲۷ سال در این دوره حضور دارند، خاطرنشان کرد: دوره درجه ٣ فوتسال با حضور مدرس رشته فوتسال وحید عرض پیما برگزار می‌شود.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1066568

مهمترین اخبار ایران و جهان: