نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 18:51

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۹ کیلوگرم‌ شیشه در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در بازرسی از یک دستگاه ورودی از مرزهای شرقی کشور ۴۹ کیلو و ۵۵۰ گرم شیشه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی استان اطلاعاتی مبنی بر این که سوداگران مرگ قصد انتقال محموله مواد مخدر با یکدستگاه کامیون از همسایه های شرقی کشور را دارند دریافت کردند، که بلافاصله تیم های عملیاتی مبارزه با موادمخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

سردار فرشید یادآور شد: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان سربیشه یک دستگاه کامیون را مشاهده و به آن مشکوک شدند که  برای بررسی بیشتر با علائم هشدار دهنده خودرو را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از کامیون ۴۹ کیلو و ۵۵۰ گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه کامیون را توقیف و متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار فرشید متذکر شد: اقدامات مقابله ای با پدیده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پیگیری تحرکات باندها و شبکه های توزیع کننده مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1056924

مهمترین اخبار ایران و جهان: