نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 22:50

آذربایجان شرقی صاحب سبک و مکتب در رشته های مختلف هنری است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی در رشته های مختلف هنر صاحب سبک و مکتب است و حضور آثار مشاهیر هنری استان در هر نمایشگاهی موجب شهرت جهانی آن می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اسداللهی چهارشنبه در آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی فجر آذربایجان شرقی اظهار داشت: لحظه لحظه از عمر اساتید و هنرمندان پیشکسوت مایه خیر و برکت برای جامعه و تقدیر و بزرگداشت این چهره ها کاری بسیار ارزشمند است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به غنای هنری استان تأکید کرد: آذربایجان شرقی در رشته های مختلف هنر اعم از نگارگری خوشنویسی، نقاشی و سایر رشته ها صاحب سبک و مکتب است و حضور آثار هر یک از مشاهیر هنری استان در هر نمایشگاهی موجب شهرت جهانی آن نمایشگاه خواهد شد.

گفتنی است در آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی فجر آذربایجان شرقی از اساتید پیشکسوت ایوب شهبازی، مرتضی شریفی و جعفر حسن پور کهنموئی و نیز ۱۲ هنرمند حاضر در این نمایشگاه با اهدای لوایح و جوایزی در حضور مدیران استانی و هنرمندان و علاقمندان به وادی هنر تقدیر و تجلیل شد.
پایان پیام/ ۶۰۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1028524

مهمترین اخبار ایران و جهان: