نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 18:56

افتتاح 37 طرح در «کوهرنگ» با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیارد تومان

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام الله دهه فجر امسال، ۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیارد تومان در شهرستان کوهرنگ افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی حیدری عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ایام الله دهه فجر امسال، ۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیارد تومان در شهرستان کوهرنگ افتتاح می‌شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ایجاد و راه‌اندازی سایت جدید ایرانسل، ارتقای یک سایت به نسل‌های سوم و چهارم ایرانسل، ایجاد و تقویت پوشش اینترنت در روستاها، توسعه فیبر نوری تلفن همراه در روستای غلام‌آباد به گردنه چری، ارتقا و بهره‌برداری یک سایت و افزایش تکنولوژی ۵ سایت جدید همراه اول به 4G، تامین آب شرب منطقه عشایری آب‌کاسه، احداث منبع ذخیره آب شرب و بهسازی چشمه نمدزن نیاکان، افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی در بازفت و صمصامی، از جمله این پروژه‌هاست که امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

حیدری همچنین از بازسازی ۴۹۶ واحد مسکونی خسارت‌دیده از زلزله، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در چلگرد، افتتاح ایستگاه هواشناسی اقلیم‌شناسی خودکار در بازفت، تحویل ۳۰ واحد مسکن مددجویی، اصلاح شبکه آبرسانی چلگرد، بازفت و صمصامی و گازرسانی به روستاهای اسدآباد، تبرک اولیا و سفلی و قلعه تبرک خبر داد.

حیدری ضمن اشاره به مصوبات و اعتبارات سفر رئیس جمهور، بیان داشت: به دلیل محرومیت و زلزله سال گذشته، برای ۲ شهرستان اندیکا و کوهرنگ از سمت هیأت دولت نیز اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1023168

مهمترین اخبار ایران و جهان: