نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 23:57

چهارمحال و بختیاری در امکانات لجستیکی فقیر است

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری امکانات لجستیک بسیار ضعیفی دارد، گفت: ما در استان یک دستگاه برف‌خور نداریم، شهرداری‌های ما در بخش امکانات بسیار ضعیف هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر کشور برگزار شد با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری امکانات لجستیک بسیار ضعیفی دارد، گفت: ما در استان یک دستگاه برف‌خور نداریم، شهرداری‌های ما در بخش امکانات بسیار ضعیف هستند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرستان بروجن در مسیر یک شاه‌راه ترانزیتی قرار دارد اما در این مسیر هنوز زیرگذرگاه‌ها تکمیل نشده است.

وی افزود: جاده شهرکرد، بروجن، لردگان، خوزستان روزانه ۳۵ هزار تردد دارد که اگر برای یک ساعت بسته شود ۴۰ کیلومتر ترافیک ایجاد می‌شود.

جعفری اضافه کرد: ما در روستای امام‌قیس یک دستگاه برف‌روبی نداریم ما حتی یک دستگاه مَکش آب نداریم تا وقتی روستاهایمان دچار آبگرفتگی شد بتوانیم خانه‌های مردم را نجات دهیم.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه روستای امام‌قیس بزرگترین روستای شهرستان بروجن است و مکانی برای اورژانس ۱۱۵ در آن جا نظر گرفته شده است اما مجوز آن صادر نمی‌شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1041168

مهمترین اخبار ایران و جهان: