نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 15:59

بانوان نهاوند صدر نشین گروه D لیگ بسکتبال بانوان کشور

همدان-رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از صدرنشینی تیم بسکتبال بانوان نهاوند در مرحله مقدماتی گروه D لیگ بسکتبال دسته دوم بانوان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلیمان جوانمردی با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم بسکتبال بانوان نهاوند از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور توانست با کسب ۱۵ امتیاز بعنوان صدرنشین گروه D این دوره از مسابقات به مرحله حذفی مسابقات صعود نماید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند بیان کرد: مرحله برگشت گروه D از ۱۵ تا ۱۹ اسفندماه سالجاری با حضور ۵ تیم به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار شد که تیم‌های نهاوند و مهرسان تهران به عنوان تیم اول و دوم گروه خود به مرحله حذفی صعود کردند.

جوانمردی افزود: تیم خانه بسکتبال نهاوند در این مرحله از مسابقات با حمایت مالی آموزشگاه آوا با مدیریت فاطمه تقدیری و همچنین مساعدت مجمع خیرین ورزش حضور پیدا کرد و مربیگری تیم نهاوندی را مرضیه گرایی مربی با دانش نهاوندی بر عهده دارد.

وی در پایان ضمن تبریک این موفقیت به کادر فنی و بازیکنان این تیم و جامعه ورزشی شهرستان؛ از فاطمه تقدیری مدیریت آموزشگاه آوا حامی مالی بسکتبال بانوان نهاوند در راستای حمایت از این تیم و مرتفع مشکلات مالی بسکتبال بانوان نهاوند تقدیر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1088568

مهمترین اخبار ایران و جهان: