نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 16:48

مردم تکلیف خود در ۲۲ بهمن را به بهترین شکل انجام دادند

امام جمعه رباط‌کریم گفت: مردم با حضور باورنکردنی و اعجاب‌انگیز خود در ۲۲ بهمن امسال، تکلیف خود را به بهترین شکل انجام دادند و حالا نوبت مسئولان است که مراتب قدرشناسی خود را با حرکت جهادی و حل مشکلات آن‌ها نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم، حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه رباط‌کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به بعثت حضرت رسول اکرم(ص) اظهار کرد: یکی از درس‌های بزرگی که ما باید از بعثت پیامبر اعظم(ص) فرا بگیریم تخلّق به اخلاق اسلامی و تأسی به اخلاق محمدی در جنبه‌های فردی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه پیام بعثت نورانی رسول گرامی اسلام، حفظ وحدت، اتحاد و دوری از تفرقه و اختلاف است، گفت: پیروان پیامبر اسلام(ص) در این ایام که ایام بعثت است با دوری از تفرقه و اختلاف بر وحدت و اتحاد امت اسلامی تاکید کنند و در میدان عمل، امت واحده اسلامی را تحقق بخشند.

امام جمعه رباط‌کریم در بخش دیگری از خطبه با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال افزود: همه دنیا در روز 22 بهمن، شاهد تماشایی‌ترین حضور حماسی ملت بصیر، هوشیار و انقلابی ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن بود.

حجت‌الاسلام ترابی ادامه داد: آنچه اهمیت حضور گسترده و پرشکوه مردم در ۲۲ بهمن امسال را بیشتر می‌کند تلاش زیاد دشمن برای مأیوس کردن مردم بود اما مردم با عدم همراهی آن‌ها، در راهپیمایی شرکت کردند.

وی تاکید کرد: ملت وفادار و ولایتمدار ایران اسلامی بعد از سیلی محکمی که به آمریکا در جریان اغتشاشات اخیر زدند در یوم الله ۲۲بهمن به میدان آمدند و یک بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشتند.

امام جمعه رباط‌کریم حضور بی‌سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را به معنای حمایت از اسلام و انقلاب و ولایت دانست و گفت: مردم علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی و گلایه‌مندی از عملکرد مسئولان و مدیران، زن و مرد، پیر و جوان، از هر قوم و مذهبی آمدند تا بگویند برای همیشه پای انقلاب، نظام، ولایت و خون شهیدان خواهند ماند.

وی حضور باورنکردنی و اعجاب‌انگیز در ۲۲ بهمن امسال را تکلیفی دانست که مردم به بهترین شکل انجام دادند و ادامه داد: حالا نوبت مسئولان است که مراتب قدرشناسی خود را با حرکت جهادی و حل مشکلات آن‌ها نشان دهند.

حجت‌الاسلام ترابی ارتقاء روابط و مناسبات میان ایران و چین برای آمریکا و مزدوران داخلی اش را یک کابوس بزرگ دانست و گفت: آمریکا و غربی‌ها و طرفداران آن‌ها در داخل از گسترش روابط ایران با شرق عصبانی می‌شوند چون تحریم‌های آن‌ها را بی اثر می‌کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1042068

مهمترین اخبار ایران و جهان: