نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 15:20

مهمترین سرمایه یک جامعه وحدت و انسجام بین اقشار مختلف است

زاهدان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین سرمایه استان انسجام و وحدت بین اقشار مختلف جامعه بوده که همواره خار چشم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شریفی صبح دوشنبه در جلسه با اقوام و معتمدین استان که در سالن ولایت استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، افزود: این خطه پهناور از کشور، ظرفیت‌های بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله معادن دارد، اما مهمترین سرمایه استان انسجام و وحدت بین اقشار مختلف جامعه بوده که همواره خار چشم دشمنان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ کنار هم یک بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و که این رشادت، ریشه تاریخی هم دارد.

این مسئول ادامه داد: در شرایط فعلی، مسؤلیت همه مدیران سنگین است و هر کدام باید تلاش فراوانی در خدمت به مردم داشته باشند، صرف نظر از حزب، گروه و سوگیری‌هایی از این جنس، همه ما به ویژه استاندار برای خدمت آمده‌اند که امیدواریم خداوند توفیق خدمت به این مردم مرزدار و وفادار را به همه ما بدهد.

وی گفت: ریش سفیدان، بزرگان، علما و سران طوایف در شرایط سخت خود را نشان داده‌اند، اشتباهاتی هم بوده اما معدل، معدل قابل دفاع و اعتنا بوده و ارزشمند است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: انتظار داریم اقوام و طوایف مختلف استان با قدرت و قوت همواره در صحنه‌های مهم نظام حضور داشته باشند تا پیام اخوت و وحدت همچنان از این استان به کشور و دنیا مانند گذشته مخابره شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1090724

مهمترین اخبار ایران و جهان: