نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 13:26

استقرار هوایی خنک و بهاری در مازندران/ ادامه بارش‌های پراکنده

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه انتظار داریم شاهد استقرار آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و بارش‌های پراکنده در آسمان استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، امروز با شکل‌گیری جریانات شمالی کاهش دما در آسمان مازندران اتفاق افتاده و این روند طی روزهای پیش‌رو ادامه دارد. 

وی افزود: انتظار داریم با توجه به ابرناکی آسمان به‌تدریج شاهد بارش‌های پراکنده نیز باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و حتی جمعه انتظار داریم شاهد استقرار آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و بارش‌های پراکنده باشیم که مقدار بارش‌ها چندان قابل ملاحظه نیست.

 اسدی با اشاره به اینکه روزهای جمعه و شنبه نیز جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم است، اضافه کرد: روز پایانی سال ۱۴۰۱ انتظار داریم شاهد بارش باران باشیم که جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود. 

وی درباره وضعیت دمای هوای استان طی این مدت، یادآور شد: از لحاظ دمایی هوای استان خنک پیش‌بینی می‌شود و در مجموع طی این روزهای هوای خنک بهاری را شاهد هستیم. 

معاون هواشناسی مازندران بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دمای هوا مربوط به پل‌سفید با ۲۵ درجه و کمینه دما نیز مربوط به بلده با دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شد.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت مواج است و برای فعالیت دریایی مناسب نیست. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1092424

مهمترین اخبار ایران و جهان: