نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 00:50

مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال به 101 نفر رسید

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: آمار کلی مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۲۳ امشب ۱۰۱ مورد است .

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ایران نژاد امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمار کلی مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۲۳ امشب ۱۰۱ مورد است که از این تعداد ۷۳ نفر مرخص و ۲۸ نفر نیز به علت شدت جراحات بستری شدند.

وی افزود: ۷۸ نفر از مصدومین آقا و ۲۳ نفر نیز از بانوان هستند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی ادامه داد: متاسفانه دو نفر نیز که از نوجوانان هستند کاندید تخلیه چشم و در بیمارستان در حال بستری شدن هستند البته امیدواریم این اتفاق رخ ندهد اما شواهد نشان می‌دهد آسیب جدی است.

ایران نژاد ادامه داد: همچنین دو دستگاه آمبولانس نیز آسیب دیده و از چرخه خدمت رسانی خارج شدند.

وی اضافه کرد: در روزهای گذشته بارها گفته و تأکید شده که چند لحظه شادمانی که ممکن است آسیب‌‌های ماندگاری به خود اشخاص و عابرین وارد کند، نمی‌ارزد.

رئیس اورژانس استان مرکزی با بیان اینکه حدود ۱۷ درصد و شاید حتی کمی بیشتر آسیب‌هایی است که به عابرین وارد شده ادامه داد: خودروهای آسیب‌دیده اورژانس بخشی از این حوادث است که متاسفانه این موارد به راحتی قابل جبران نیست؛ تاثیری که در خدمت‌رسانی مجموعه اورژانس و سایر دستگاه‌های امدادی می‌گذارد ماندگار خواهد بود.
ایران نژاد اظهار کرد: اتفاقاتی که در این‌گونه حوادث رخ می‌دهد جبران‌ناپذیر است و آینده افراد را به خطر می‌اندازد و با هیچ اقدام مادی و معنوی اصلاح نمی‌شود

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1093668

مهمترین اخبار ایران و جهان: