نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 10:30

سرلشکر موسوی: حقایق باید در جنگ شناختی امروز تبیین شوند

فرمانده کل ارتش گفت: تبیین حقایق در این شرایط دشوار جنگ شناختی از جمله اقدامات بسیار با ارزش، حساس و تأثیرگذار شما است و در جنگ ترکیبی امروز علیه ایران سربلند اسلامی، جهاد تبیین امری واجب و لازم است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با حضور سرزده در جمع هادیان برتر سیاسی ارتش خطاب به آن‌ها گفت: تبیین حقایق در این شرایط دشوار جنگ شناختی از جمله اقدامات بسیار با ارزش، حساس و تأثیرگذار شما است و در جنگ ترکیبی امروز علیه ایران سربلند اسلامی، جهاد تبیین امری واجب و لازم است.

وی افزود: امروز تلاش دشمنان به مثابه دوران مولا علی (ع) است و شیطان با رنگ‌ها و حربه‌های مختلف در صدد از بین بردن اعتبار حاکمیت اسلامی است و  کار شما که جهاد تبیین است بسیار مهم و ضروری است. خداوند به همگی شما عزت و قوت بدهد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: حقیقتاً ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز مصداق توصیف مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در ۱۹ بهمن امسال است که فرمودند: «ارتش در کنار مردم ایستاد و انقلابی ماند که این انقلابی بودن مسئله مهمی است زیرا بعضی‌ها انقلابی می‌شوند ولی انقلابی نمی‌مانند اما ارتش جمهوری اسلامی امروز به مراتب انقلابی‌تر، مؤمن‌تر و خالص‌تر از روزهای اول است و هر جا لازم بوده با جوانمردی و از خودگذشتگی در کنار مردم نقش‌آفرینی و برای دفاع از کشور ایستادگی کرده است.»

امیر سرلشکر موسوی همچنین بصورت سرزده از منطقه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و طرح‌های عمرانی بنیاد تعاون ارتش در قم بازدید کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1094168

مهمترین اخبار ایران و جهان: