نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 22:21

کار جهادی عامل پیروزی‌ها خواهد بود

بوشهر - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما هر جایی که به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم، کارها در صنایع دست بالا نیز باید به دست توانمند جوانان سپرده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی کدخدایی عصر جمعه در بازدید از پروژه NGL جزیره خارگ اظهار داشت: با راه اندازی کارخانهNGL خارگ افزون بر تولید محصولاتی مانند اتان، پروپان، پنتان، بوتان و گاز طبیعی، یک زنجیره ارزش از محصولات پایین دستی در این جزیره ایجاد می‌شود که مصداق عملی سیاست جلوگیری از خام فروشی منابع است.

وی افزود: تبدیل جهادی به گفتمان فراگیر جوانان ایرانی نیاز به روایات‌های خرد و کلان متعدد و متنوعی دارد که مجموعه‌های جهادی به عنوان طلایه دار عمل جهادی، باید آن را در دستور کار اصلی خود قرار دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ما هر جایی که به خدا تکیه کردیم، به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم، کارها در صنایع دست بالا نیز باید به دست توانمند جوانان جهادی و انقلابی کشور سپرده شود.

کار جهادی عامل پیروزی‌ها خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه ان جی ال خارگ با هدف جمع‌آوری گاز همراه میادین درود، فروزان و ابوذر از منطقه خارگ و سروش و نوروز، هندیجان و بهرگان سر از منطقه بهرگان تعریف شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032324

مهمترین اخبار ایران و جهان: