نیوز سیتی!
01 فروردین 1402 - 23:22

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه سال جدید را تبریک گفت

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت توجه به حوزه اقتصاد بنا بر منویات مقام معظم رهبری فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با تبریک عید نوروز در پیام نوروزی خود خطاب به مردم کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت بر لزوم توجه همگان به موضوع جهاد تبیین که از منویات مهم و مؤکد مقام معظم رهبری است تاکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه جهاد تبیین را از ضروریات دانست و افزود: همگان باید نسبت به انجام این فریضه با ابتکار عمل برخورد کنیم.

وی با اشاره به قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: بنا بر منویات منویات مقام معظم رهبری امیدآفرینی در بین اقشار مختلف مردم از جمله موضوعاتی است که باید به آن توجه شود. علما بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار است اما منکر وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه نیستیم.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: رهبری در سالیان گذشته شعارهای سال را با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد تولید و اشتغال نام گزاری کرده‌اند و این نشان از توجه ویژه به حوزه اقتصاد مانند ارزش پول ملی، جلوگیری از خام فروشی و… دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1103468

مهمترین اخبار ایران و جهان: