نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 18:33

لزوم فعالیت در حوزه دانش‌بنیان/شرکت پدیده شیمی جم با تولید گلیسیرین usp افتتاح شد

مدیرعامل شرکت پدیده شیمی جم با تاکید بر اهمیت ورود به فعالیت در حوزه دانش‌بنیان گفت: این شرکت در صدد جذب نخبگان برای ارتقای سطح تولیدات خود با استفاده از توانایی‌های نخبگان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شرکت پدیده شیمی جم با تولید گلیسیرین usp با حضور مسوولان استانی افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت پدیده شیمی جم در آیین افتتاح این شرکت با بیان اینکه تمرکز مجموعه شرکت به مقوله تولید است، اظهار کرد: این تمرکز برای تولید محصولاتی که در ایران تولید نمی‌شود و یا اینکه تولیدات انجام شده توان پوشش نیازهای کشوری را ندارد در دستور کار مجموعه قرار دارد.

صادق عسگری با تاکید بر اهمیت ورود به فعالیت در حوزه دانش‌بنیان افزود: این شرکت در صدد جذب نخبگان برای ارتقای سطح تولیدات خود با استفاده از توانایی‌های نخبگان است.

وی با تقدیر از نهادهای دولتی و غیردولتی برای همراهی در راستای به تاخیر نیفتادن بهره‌برداری از فاز نخست شرکت پدیده شیمی جم تصریح کرد: همراهی مسؤولان برای راه‌اندازی فازهای آتی این شرکت مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت پدیده شیمی جم با بیان اینکه انتظار نداشتن مسؤولان استانی برای جذب نیروهای غیر متخصص از مزایای استان زنجان برای انتخاب راه‌اندازی شرکت‌های زیرمجموعه گلرنگ است، ادامه داد: عدم وجود انتظارات بیش از حد مجموعه گلرنگ را برای تسریع در راه‌اندازی فازهای بزرگترین شرکت امیدوار می‌کند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030268

مهمترین اخبار ایران و جهان: