نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 11:27

۲ پروژه آبرسانی و راهسازی در گرمسار و آرادان اجرایی می‌شود

گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس گفت: دو پروژه مهم شامل آبرسانی به گرمسار و همچنین تقاطع غیرهمسطح آرادان در زمره طرح‌های اولویت‌داری هستند که در این منطقه اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری صبح جمعه در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های دهه فجر گرمسار به میزبانی سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای خورشید تابان این شهر با بیان اینکه دو پروژه اولویت دار در این منطقه دنبال و اجرایی می‌شود، تاکید کرد: پروژه آبرسانی گرمسار یک پروژه ۶۰ ساله است که با پیگیری‌های ملی و استانی، به اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه پل غیر همسطح آرادان که در حال احداث است، از دیگر اقداماتی محسوب می‌شود که به برکت دولت و پیگیری‌های صورت گرفت اجرایی می‌شود، تاکید کرد: تعریض جاده سردره به صورت ویژه و به خوبی توسط پیمانکار در حال انجام است.

این عضو خانه ملت با بیان اینکه دستوراتی در خصوص دانشگاه دولتی گرمسار به صورت مستقل، اعضای هیأت علمی، اضافه شدن دو رشته تحصیلی و ساماندهی نیروی انسانی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صادر شده است، گفت: از محل ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در اختیار نماینده، حدود چهار میلیارد تومان به مدارس و آموزش پرورش و مابقی به دهیاری‌ها تخصیص یافت.

افتتاح ۱۰۳ پروژه در گرمسار

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک‌فجر سال ۱۴۰۱، تعداد ۱۰۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۷۵ میلیارد تومان در شهرستان گرمسار افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، گفت: برپایی کاروان خدمت، سرکشی از روستاها، احیا قنوات، ساماندهی راه روستایی، افزایش اعتبارات دهیاری‌ها و… در زمره اقدامات ارزشمندی بوده که در یک سال اخیر در استان سمنان و گرمسار شاهد بودیم.

وی از پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز به مثابه دیگر خدمات دولت به مردم استان سمنان و شهرستان گرمسار طی یک سال و نیم اخیر نام برد و افزود: در راستای گره‌گشایی از مشکلات و تسهیل دسترسی مردم به مسئولان، پس از دهه فجر هر دو هفته یکبار یکروز دفتر کاری خود را به فرمانداری‌های شهرستان‌های استان منتقل خواهیم‌.

عبدالله طباطبایی
عبدالله طباطبایی
ببب
ببب
منبع: مهر
شناسه خبر: 1031024

مهمترین اخبار ایران و جهان: