نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 10:30

اهالی کوی فردوس همدان همچنان از امکانات لازم محروم هستند

همدان-فرماندار همدان گفت: اهالی کوی فردوس همدان همچنان از امکانات لازم محروم هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی صبح یکشنبه با اشاره به مشکلات کوی فردوس اظهار کرد: ۱۰ سال لاینحل ماندن مشکلات کوی فردوس مایه شرمساری و نشانه بی مسئولیتی مدیران مربوطه است.

وی افزود: مردم مظلوم این منطقه که عمدتاً از اقشار ضعیف و در بین آنان حتی توان‌یابان نیز هستند بارها مشکلاتشان را فریاد زده‌اند.

فرماندار همدان با بیان اینکه مسکن و شهرسازی در این خصوص تعلل جدی دارد، گفت: چندین صورتجلسه در فرمانداری از سال‌های قبل و اخیراً وجود دارد که شهرداری و مسکن و شهرسازی اقداماتی را متعهد شده‌اند اما یک اقدام مثمر ثمر انجام نداده‌اند.

مخفی خاطرنشان کرد: علیرغم بازدیدهای متعدد توسط نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس و مدیران استان از این منطقه اما آنطور که باید اتفاقی نیفتاده و همچنان مردم این منطقه از امکانات اولیه مانند مدرسه، مسجد، پارک، وسایل نقلیه عمومی، محل خرید و.. محرومند.

وی با بیان اینکه این در حالی است که برخی آقایان مسئول اگر کوچک‌ترین خللی در ارائه خدمات در محل زندگی‌شان پیش بیاید با جدیت و فوریت تا حصول نتیجه موضوع را پیگیری می‌کنند، بیان کرد: به عنوان فرماندار به دستگاه‌های مسئول مخصوصاً مسکن و شهرسازی، شهرداری و شورای شهر متذکر می‌شوم این نوع برخورد با مردم در شأن نظام اسلامی و دولت انقلابی نیست.

فرماندار همدان عنوان کرد: حسب وظیفه تعلل و ترک فعل مسئولان مربوطه را به دادستان محترم اعلام کرده‌ام و باید مشکلات مردم این منطقه هر چه سریع‌تر حل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439368

مهمترین اخبار ایران و جهان: