نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 14:17

مجریان انتخابات اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنند

فرماندار زنجان گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات در سال‌جاری، یکی از اصلی ترین رسالت‌های وزارت کشور را در نهایت بی طرفی نسبت به نامزدهای انتخاباتی، به فضل الهی به منصه ظهور خواهیم رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار زنجان در جلسه شورای معاونین فرمانداری و بخشداران بخش‌های تابعه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه برقراری امنیت و برگزاری انتخابات دو رسالت اصلی مجموعه وزارت کشور در سطوح مختلف بشمار می‌روند، اظهار داشت: مهمترین آرمان و هدف ما مجریان انتخابات در سال‌جاری، امانتداری در رای آحاد مردم و برپایی انتخاباتی سالم و بی‌طرف نسبت به هر یک از نامزدهای انتخاباتی است.

فرماندار زنجان ضمن تاکید بر هم‌افزایی مجریان انتخابات در راستای برپایی انتخاباتی شکوهمند اضافه کرد: در سایه تعامل سازنده با مجموعه هیات نظارت بر انتخابات شهرستان زنجان و نیز با حفظ تمامی حدود قانونی فیمابین عوامل اجرایی و نظارت، هدفی واحد آن هم برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری را در سال‌جاری دنبال خواهیم کرد.

وی حوزه انتخابیه زنجان را از منظر وسعت و جمعیت بالا، جزو حوزه‌هایی برشمرد که به تلاش مضاعف مجریان و توجه ویژه مبادی ستاد انتخابات استان نیاز دارد.

خالفی در پایان به لزوم اشرافیت کامل مجریان انتخابات نسبت به کار ویژه‌های قانونی خود تاکید کرد.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1415868

مهمترین اخبار ایران و جهان: