نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 13:49

هشت دستگاه خودروی سوخته از تونل تنگه زاغ بیرون کشیده شد

بندرعباس - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: با تلاش راهداران هشت دستگاه خودروی سوخته از داخل تونل تنگه زاغ بیرون کشیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شرفی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تونل تنگه زاغ، اظهار کرد: با تلاش راهداران ۸ دستگاه خودروی سوخته از داخل تونل تنگه زاغ بیرون کشیده شد.

وی افزود: پس از وقوع تصادف و حریق در تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار) در محور بندرعباس-حاجی آباد که حدود ساعت ۳ بامداد دیروز رخ داد، بلافاصله عملیات امدادرسانی و خروج خودروهای سوخته آغاز شد.

به گفته شرفی، با تلاش راهداران ۸ دستگاه خودروی سوخته شب گذشته از داخل تونل بیرون کشیده شد، اما این تونل همچنان مسدود است و طبق برآورد اولیه تصادف و حریق روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به سیستم روشنایی، تهویه و آسفالت تونل خسارت وارد کرده است و راهداران همچنان مشغول پاکسازی این تونل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: میزان دقیق خسارت پس از پاکسازی کامل تونل و بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد و امکان بازگشایی تونل تا پایان عملیات پاکسازی و ایمن‌سازی وجود ندارد، اما در تلاش هستیم که این تونل هر چه سریع‌تر بازگشایی شود.

اکنون ترافیک سنگینی ناشی از تردد تریلرهای بار از سمت بندرعباس به مرکز کشور در این محدوده وجود دارد که با دو طرفه کردن باند برگشت به بندرعباس، تردد به صورت نسبی جریان دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1397468

مهمترین اخبار ایران و جهان: