نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 20:26

آغاز واگذاری ۱۴۴ واحدهای مسکونی مهر در ساوجبلاغ

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از آغاز فرآیند واگذاری واحدهای تکمیل شده ۱۴۴ واحد مسکن مهر پروژه آرتین (روماک سابق) به مردم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، محمدرضا البرزی، فرماندار ساوجبلاغ، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به پایان سختی و چشم انتظاری ۱۵ ساله پروژه روماک سابق، گفت: با تاکتیک‌های متعدد پیمانکار سابق پروژه خلع ید و پیمانکار جدید وارد مرحله شد و به لطف خدا و همکاری مسوولین امروز شاهد واگذاری موقت ۱۴۴ واحد از این پروژه که بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند، هستیم.

وی ضمن دستگاه‌های خدمات رسان، افرود: واحدهای باقیمانده مسکن مهر پروژه آرتین در دستور کار قرار گرفته و به همت شرکت عمران و تلاش پیمانکار تا دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

البرزی گفت: نماینده دولت موظف است با هم افزایی و انرژی و کمک شرکت عمران پروژه‌های مسکن مهر را تکمیل و تحویل مردم نماید.

البرزی از مدیران شرکت عمران در خواست کرد که به منظور تسهیل در امور دو نماینده فنی، عمرانی و حقوقی مامور نموده تا در جلسه‌ای که از این پس هرهفته با حضور وی و دستگاههای خدمات رسان در محل پروژه برگزار خواهد شد معرفی نماید تا مشکلات باقیمانده هرچه سریعتر مرتفع گردد و اقدامی صورت بگیرد که پروژه آرتین به یکی از پروژه‌های خوب مسکن مهر تبدیل شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه مردم خط قرمز من هستند، بیان کرد: هیچ‌ مسؤولی حق کوتاهی در امور را ندارد و باید با افتخار به مردم خدمتگزاری کند چرا که ما با هیچ مدیری تعارف نداریم و اگر احساس شود که مدیری کم‌کاری می‌کند حتما با وی برخورد خواهد شد.

البرزی اضافه کرد: مسؤولین دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در راستای خدمت به مردم صادق الوعد هستند و واگذاری واحدهای امروز به مردم نیز بخشی از ان عمل به وعده‌ها بوده است.

گفتنی است؛ پروژه آرتین (روماک سابق) به تعداد ۵۶۰ واحد احداث شده است که ۳۶۰ واحد از آن تعهد مسکن مهر می باشد و شامل ۲۱ بلوک ۲۴ واحدی و ۳بلوک ۲۸واحدی است که به دستور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از اواسط خردادماه سالجاری بدلیل مشکلات عمده شرکت سازنده ابنیه راه روماک و بنا بر ضرورت تکمیل توسط شرکت عمران به پیکانکار جدید(شرکت بنیان بنای استوار) تحویل و به نام پروژه آرتین تغییر نام یافت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1396068

مهمترین اخبار ایران و جهان: