نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 17:24

اهداء یک آمبولانس مجهز، به یک روستا در خراسان‌شمالی

نماینده بنیاد علوی در خراسان‌شمالی گفت: به درخواست علوم پزشکی و پیگیری دفتر نمایندگی بنیاد علوی در استان، یک دستگاه آمبولانس به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان به پایگاه اورژانس کشک‌آباد تحویل داده شد.

حجت‌الاسلام مهدی الهی‌فرد، نماینده بنیاد علوی در خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: به درخواست علوم پزشکی و پیگیری دفتر نمایندگی بنیاد علوی در استان، یک دستگاه آمبولانس بسیار مجهز، توسط بنیاد مستضعفان خریداری و به پایگاه اورژانس کشک‌آباد تحویل داده شد.

وی ارزش ریالی این آمبولانس را ۳.۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این آمبولانس بسیار کامل و مجهز بوده و به عنوان یک بیمارستان تک تخت مجهز محسوب می‌شوند.

نماینده بنیاد علوی در خراسان‌شمالی درباره تجهیزات داخل آمبولانس افزود: الکتروشوک، ونتیلاتور، مانیتورینگ علایم حیاتی، انکوباتور نوزاد، کلد باکس، تراکشن اسپیلت، اسکوپ استرچر، لانک بک برد، جلیقه ثابت‌سازی ستون فقرات، تشک خلاء، انواع آتل‌های سیمی، گلوکومتر، پمپ سرم، پالسی اکسی متر و کولار گردنی ازجمله ۷۰ قلم تجهیزات داخل این آمبولانس است. 

الهی‌فرد در پایان تصریح کرد: طی ۳ سال گذشته، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان، موهبت رهبر عزیز انقلاب، از طریق بنیاد مستضعفان، شامل حال خراسان شمالی شده که جای دارد بابت این نعمت بزرگ، از ایشان تشکر کنیم.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1363924

مهمترین اخبار ایران و جهان: