نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 14:41

بویراحمدی‌ها از 3 طریق حرف خود را به دولت و رئیس‌جمهور برسانند

در اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری بویراحمد آمده است که مردم شهرستان بویراحمد در خصوص ارتباط مردمی با سفر هیُت محترم دولت از 3 راه می‌توانند حرف خود را به رئیس‌جمهور برسانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ در اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری بویراحمد چنین آمده است:  به اطلاع آحاد  مردم عزیز و شریف شهرستان بویراحمد می رساند در خصوص ارتباط مردمی با سفر هیُت محترم  دولت و بر اساس تدابیر انجام شده توسط ستاد سفر و استاندار محترم استان به منظور رفاه حال  مردم و دسترسی آسان تر به سه روش در خواست های مردم عزیز دریافت و رسیدگی می شود:

۱.از طریق سامانه سامد با شماره  تماس  ۱۱۱ با خطوط گسترده کاربران آماده دریافت درخواست های مردم عزیز و ثبت آنها هستند و از امروز صبح تا پایان سفر آماده این کار هستند. 

۲.در همه ادارات کل و سازمان ها نماینده تام الاختیار وزراء و ریاست سازمان‌ها در کنار مدیران ارشد ادارات مستقر و حضور دارند و مردم عزیز متناسب با موضوعی که دارند مراجعه و به صورت حضوری مشکلات خود را مطرح نمایند. (از امروز تا پایان سفر)

۳. اگر چه توصیه اکید بر ارتباط از طریق دو روش فوق هست اما برای دریافت نامه ها به صورت  فیزیکی از فردا و همزمان با حضور  هیئت محترم دولت و به صورت عمده در درب‌های ورودی و محوطه استادیوم محل حضور ریاست محترم جمهوری نیز توسط افراد معین شده دفتر ارتباطات مردمی نامه های مردم جمع آوری و پیگیری خواهد شد.

روابط عمومی فرمانداری بویراحمد

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1363524

مهمترین اخبار ایران و جهان: