نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 21:31

یورش صهیونیست‌ها به خانه مجری عملیات «تقوع»

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به بیت‌لحم و درگیری با فلسطینیان مجری عملیات تیراندازی در تقوع را بازداشت کردند و عصر امروز نیز به خانه وی یورش بردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به شهرک البلده در نزدیکی الخلیل واقع در کرانه باختری، خانه عمار النجار، مبارز فلسطینی مجری عملیات تیراندازی تقوع را مورد تعرض قرار دادند.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی برای بازداشت مجری عملیات تقوع، ضمن یورش به بیت‌لحم، با جوانان فلسطینی درگیر شدند. در این درگیری‌ها که نزدیک به ۲ ساعت به طول انجامید، ۳ فلسطینی با گلوله مستقیم نظامیان صهیونیست و یک فلسطینی دیگر در اثر استنشاق گاز اشک‌آور مصدوم شدند.

در روستای شوفه واقع در جنوب‌شرق طولکرم نیز یک جوان فلسطینی هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و با برخورد با خودروی نظامی آنان مصدوم و پس از آن توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شد.

از سوی دیگر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با محاصره خودروی یک جوان فلسطینی اهل روستای نبی الیاس در شرق قلقیلیه، وی را بازداشت نمودند.

خبر دیگر آن‌که چندین شهرک‌نشین صهیونیست با حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، به خانه‌ای در منطقه بورین یورش بردند. در جریان این یورش درگیری‌هایی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها رخ داد و بر اثر استفاده صهیونیست‌ها از گلوله‌های گاز اشک‌آور چندین فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک بولدوزر متعلق به فلسطینیان را مصادره کردند و شهرک‌نشینان صهیونیست نیز از مراجعه فلسطینیان به زمین‌های کشاورزی خود در شهرک رطعه و چرای گوسفندان توسط آنان ممانعت به عمل آوردند.

نظامیان اشغالگر در ایست بازرسی «دوتان» نیز با ایجاد اختلال در رفت‌وآمد فلسطینیان به ویژه بیماران فلسطینی باعث آزار و اذیت آنان شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1364368

مهمترین اخبار ایران و جهان: