نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 15:08

نتایج مدارس نمونه دولتی تا پایان هفته اعلام می‌شود

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفت: ۱۵ درصد از دانش آموزان و داوطلبان امتحانات نهایی به نمرات خود اعتراض داشتند که به این اعتراضات رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از چند روز انتظار سرانجام نتایج پذیرفته‌شدگان مدارس اعلام شد. استعدادهای درخشان از حدود ساعت ۱۱ امروز بود که بر اساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش https://my.medu.ir/ و وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه از نتیجه مطلع شدند.

با این حال به محض اعلام این خبر، وب‌سایت آموزش و پرورش و پنجره واحد خدمات الکترونیک با اختلال و کندی زیادی مواجه شده است که به نظر می‌رسد به دلیل مراجعه بیش از حد دانش آموزان و خانواده‌های آنان برای مشاهده نتایج باشد. این در حالی است که تنها نتایج برگزیدگان مدارس سمپاد مشخص شده است و هنوز از اعلان نتایج مدارس نمونه دولتی خبری نیست.

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اختلال موجود در سایت گفت: برای جلوگیری از اختلال در سامانه به همکاران گفته شده بود که به ترتیب نتایج برگزیدگان در سامانه قرار داده شود در ابتدا ۵ استان اعلام شود و سپس ۵ استان دیگر به تدریج در سایت بارگزاری شود.

زارعی در خصوص زمان اعلان نتایج برگزیدگان مدارس نمونه دولتی هم گفت: در حال بررسی نهایی نتایج پذیرفته شدگان مدارس نمونه دولتی هستیم همکاران ما زمان دقیق اعلام نتایج را اعلام خواهند کرد اما حتماً در همین هفته نتایج مدارس نمونه دولتی هم اعلام خواهد شد.

زارعی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از داوطلبان امتحانات نهایی هم به نمرات خود معترض بودند؛ گفت: ۱۵ درصد از دانش آموزان و داوطلبان امتحانات نهایی به نمرات خود اعتراض داشتند که به این اعتراضات رسیدگی شد و نمرات بازبینی شده به عنوان سوابق تحصیلی یا ترمیم نمره برای داوطلب ثبت گردید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427024

مهمترین اخبار ایران و جهان: