نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 18:49

کلاهبرداری ۲۳۹ میلیاردی به بهانه پیش فروش آپارتمان در کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کلاهبرداری ۲۳۹ میلیاردی به بهانه پیش فروش آپارتمان در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی که در کار ساخت و ساز مسکن فعالیت دارد با جلب اعتماد آنها و به بهانه پیش فروش تعدادی آپارتمان با قیمت مناسب و تحویل در موعد مقرر، مبالغ زیادی از آنها دریافت کرده و سپس متواری شده است.

وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی کاراگاهان پلیس آگاهی نشان می‌داد فرد کلاهبردار پس از جلب اعتماد شاکیان، مبالغ هنگفتی به بهانه پیش فروش آپارتمان اخذ و هر واحدی را به ۲ تا ۴ نفر به صورت قولنامه ای فروخته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با جمع بندی این اطلاعات، کاراگاهان اقدامات فنی و تخصصی خود را برای دستگیری متهم متواری آغاز و با کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از شهرستان‌های کرمانشاه شدند.

حاجیان تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه وی و هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این شخص را دستگیر و با توقیف یک دستگاه خودرو سواری، وی را به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به کلاهبرداری از ۲۶ نفر به مبلغ ۲۳۹ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429324

مهمترین اخبار ایران و جهان: