نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 18:36

افزایش ۱۳ درصدی تصادفات در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از وقوع ۲ هزار و ۲۶ فقره تصادف و افزایش ۱۳ درصدی آمار تصادفات در این استان از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منوچهر امان‌اللهی پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از وقوع ۴ هزار و ۶۷۱ فقره سرقت از ابتدای سال و یک هزار و ۹۰۰ فقره کشفیات خبر داد و اظهار کرد: این آمار نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

امان الهی افزود: طی این مدت یک هزار و ۴۸ سارق دستگیر و ۱۳ باند سرقت شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۸۲۶ مراجعه به پاسگاه و ۲۱ هزار و ۶۶۶ فقره پرونده تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از وقوع ۲ هزار و ۲۶ فقره تصادف و افزایش ۱۳ درصدی در این زمینه خبر داد و عنوان داشت: متأسفانه تا این لحظه شاهد افزایش ۵۰ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات هستیم و ۹۹۳ نفر در این تصادفات مصدوم شده‌اند.

وی با اشاره به ارائه ۲۰۰ هزار و ۸۹۰ فقره خدمات در حوزه راهور به مردم اذعان داشت: تا امروز ۶ هزار و ۲۹۴ فقره بازدید از واحدهای صنف صورت گرفته است که طی آن ۴ هزار و ۶۶۳ تذکر به واحدهای متخلف داده شده است، همچنین ۳۱۷ مورد اخطار و ۱۶۲ فقره پلمب صورت گرفته است.

امان‌اللهی خاطرنشان کرد: در بحث کشفیات کالای قاچاق ۹۶ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

وی به کشف ۹۰۵ کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری یک هزار و ۴۷۸ توزیع‌کننده، قاچاقچی و معتاد و پلمب ۲۴ فقره مرکز توزیع مواد مخدر اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای سال ۷۳ مورد محتوای آموزشی تولید و در فضای مجازی منتشر شده است، همچنین ۵۷۶ پرونده در این فضا تشکیل شده و ۷۵۲ مورد کشفیات سایبری تا این لحظه داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از ۲۲۲ هزار و ۸۳ مورد تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و افزایش پنج درصدی در این زمینه خبر داد و اذعان داشت: همچنین ۱۰ هزار و ۱۳ مورد تماس با مرکز نظارت بر عملکرد پلیس از ابتدای سال تاکنون به ثبت رسیده است که افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1432624

مهمترین اخبار ایران و جهان: