نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 10:11

جهاد تبیین باید محور خطبه‌های نماز جمعه قرار گیرد

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: خدمات نظام و انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف از طریق خطبه‌های نمازجمعه در قالب جهاد تبیین و روشنگری برای مردم و جوانان با جدیت پیگیری‌ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز،‌ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ائمه جمعه استان، حجت‌الاسلام «سید جمال الدین نجم الهدی»در نشستی با امام جمعه و اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان مهریز یزد اظهار کرد: امیدآفرینی و جهاد تبیین در نمازهای جمعه باید همیشه جدی گرفته شود.

وی با قدردانی از فعالیت ستاد نماز جمعه مهریز افزود: برگزاری این مراسم عبادی سیاسی در مهریز از لحاظ کمی و کیفی رشد خوبی داشته اما هنوز جای پیشرفت دارد و ستاد نمازجمعه باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد با اشاره به نامه حضرت علی (ع ) به مالک اشتر گفت: کسی که می خواهی به او مسئولیتی بدهی باید یک انسان با ایمان، دیندار و متدین باشد که مسئول ستاد نمازجمعه مهریز از افرادی است که این ویژگی‌ها را دارد.

حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه مهریز نیز در این دیدار گزارشاتی را در خصوص فعالیت‌های اخیر و برگزاری نماز جمعه باشکوه عاشورایی شهرستان که با استقبال کم نظیر مردم مهریز برگزار شد ارائه دادند.

وی افزود: یکی از معجزات الهی را عزاداری و محبت و اعتقاد مردم به دستگاه سیدالشهداء(ع) به خصوص در محرم امسال ذکر کرد.

امام جمعه مهریز گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده موکب هایی جهت ارائه خدمات به زائرین در کربلا و مسیر پیاده روی اربعین توسط مردم مؤمن و انقلابی مهریز بر پا شده و همچنین با پیگیری های صورت گرفته قرار است زائر سرایی در کربلا ویژه اهالی این شهرستان ساخته شود.

حجت الاسلام محی الدینی خاطرنشان کرد: مراسم استقبال از زائرین اربعین که از کشور پاکستان می آیند تدارک دیده شده و قرار است خدمات ویژه را نسبت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در مهریز ارائه کنیم.

پایان پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431768

مهمترین اخبار ایران و جهان: