نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 16:22

اجرای طرح جامع موکب اربعین در مرز شلمچه

شلمچه- نماینده ولی فقیه در خوزستان از اجرای طرح جامع موکب اربعین شلمچه به طول ۲ کیلومتر خبر داد و گفت: امسال هیچ تغییری در مسیر مواکب اربعین انجام نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی‌فرد پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گردهمایی مدیران مواکب اربعین حسینی مستقر در شلمچه بیان کرد: سعی بر این است تا زیرساخت‌ها برای مواکب اربعین حسینی بر پایه معماری اسلامی طراحی و زمین به افراد و موکب داران توانمند واگذار شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال هیچ تغییری در مسیر مواکب اربعین انجام نخواهد شد، افزود: در مسیر بازگشت، زائران به مساجد و حسینیه‌های شهر خرمشهر راهنمایی و بعد از استراحت به شهرهای خود اعزام خواهند شد.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با تاکید بر ساماندهی ترافیک از میدان مقاومت تا مرز شلمچه، ادامه داد: خودروهای زائران باید در پارکینگ مستقر و از تردد وسایل نقلیه در مسیر مواکب جلوگیری شود تا در خدمت رسانی به زائران مشکل ایجاد نشود.

وی، برگزاری نماز به موقع را مهم‌ترین پیام عاشورا عنوان کرد و گفت: باید زمینه معرفت افزایی در اربعین را فراهم کرد و هر موکب نیز یک روحانی مستقر داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1424668

مهمترین اخبار ایران و جهان: