نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 16:51

اعزام ۱۳ گروه دانشجویی به مناطق محروم دلفان

مدیرکل امور اجتماعی استاندتری لرستان گفت: ۱۵۰ دانشجوی جهادی در قالب ۱۳ گروه از طرف بسیج دانشجویی تهران جمعه سیزدهم مردادماه به بخش محروم میربگ جنوبی از توابع شهرستان دلفان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدکریم خورشیدوند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار لرستان و سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، ۱۵۰ دانشجوی جهادی از طرف بسیج دانشجویی تهران جمعه سیزدهم مردادماه به بخش محروم میربگ جنوبی از توابع شهرستان دلفان اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه که در قالب ۱۳ تیم اعزامی خواهد بود، خدماتی از جمله سلامت، عمرانی،کارآفرینی، آموزشی،فرهنگی، ورزشی،کشاورزی و دامپزشکی به مردم این منطقه ارائه می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم را برای محل اسکان و اجرای برنامه‌های خدماتی عنوان شده انجام شده، افزود: این برنامه در راستای برنامه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی که از سیاست‌های اصلی دولت انقلابی بوده، انجام خواهد شد.

خورشیدوند بیان داشت: از همکاری بسیج سازندگی، راه و شهرسازی، اوقاف و خیریه و آموزش و پرورش برای فراهم سازی بسترهای این برنامه تشکر می‌کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1424824

مهمترین اخبار ایران و جهان: