نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 16:59

سالن گرم مسابقات کاراته قهرمانی کشور و گرمازده شدن ورزشکاران + فیلم

مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک وادوکای در حالی در سالن سید رسول حسینی ساری در حال برگزاری است که چندین ورزشکار دچار گرما زدگی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فیلمی کوتاه از وضعیت نامناسب سالن برگزاری مسابقات کاراته سبک وادوکای به لحاظ نبود امکانات مناسب سرمایشی در اختیار خبرنگار فارس قرار گرفته است.

در این کلیپ اشاره شده که این مسابقات به صورت کشوری و با حضور ورزشکاران سراسر کشور و با هزینه دریافتی از هر ورزشکار به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان با کمترین امکانات از لحاظ سرمایشی برگزار شده است.

در بخشی از این کلیپ اشاره شده که مسؤولان هیأت کاراته استان مازندران هم پاسخگو نیستند.

در پیگیری خبرنگار فارس، رجبی رئیس هیأت کاراته استان مازندران در واکنش به نبود امکانات سرمایشی در سالن سید رسول حسینی محل برگزاری این مسابقات، اظهار کرد: ما این سالن را پیشنهاد دادیم از این جهت که بزرگترین سالن ورزشی شهر و با این دیدگاه که از امکانات مناسب برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: امروز وقتی با گلایه خانواده‌ها مواجه شدیم در پیگیری ما اعلام شده که حداقل یک سال این سالن فاقد امکانات سرمایشی است.

رئیس هیأت کاراته مازندران اضافه کرد: برای هفته آینده هم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را در این سالن برنامه‌ریزی کردیم و حتی پیش از مسابقه به ما اعلام کردند که سیستم سرمایشی سالن مشکل خاصی ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا پیش از برگزاری مسابقات بازدید انجام نشده است، افزود: کاراته بیش از ۸۰ سبک دارد، خود مسؤول برگزاری و مسؤول سبک قبل از اعلام موافقت ما سالن برگزاری را تایید کرده و پس از آن نامه‌نگاری لازم انجام می‌شود.

رجبی ادامه داد: در بحث سالن اقدام مناسبی انجام نشده و خودم نسبت به این موضوع گلایه‌مند هستم.

وی ادامه داد: فن باشگاه خراب است، بابت این سالن ۱۰ میلیون و مسابقات هفته بعد ۳۵ میلیون تومان از کاراته پول دریافت کردند، بیشترین هزینه را پرداخت کردیم اما کمترین امکانات در اختیار ما قرار گرفته است.

به گزارش فارس، با توجه به اینکه رئیس هیأت اعلام که این مسابقات ۴۵۰ نفر شرکت کننده داشت قطع به یقین شخصا باید از محل برگزاری مسابقات که به اذعان خودش آبروی استان مازندران پیش از برگزاری بازی‌ها بازدید می‌کرد.

انداختن توپ در زمینه مسؤول سالن و مسؤولان برگزاری مسابقات و سبک ظاهرا فرار رو به جلوی است که فقط بیشتر به توجیح شبیه است تا توضیح!

پایان پیام/۸۶۰۰۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435924

مهمترین اخبار ایران و جهان: