نیوز سیتی!
20 آذر 1401 - 20:09

۵۵ موسسه قرآنی کرمانشاه مورد رصد و ارزیابی قرار گرفتند

کرمانشاه- رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۵۵ موسسه قرآنی کرمانشاه مورد رصد و ارزیابی قرار گرفتند.

حجت الاسلام ابوذر قوره جیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای پایش و ارزیابی مؤسسات قرآنی و آشنایی هرچه بهتر با فعالیت مؤسسات طی ماه گذشته ۵۵ مؤسسه قرآنی شهر کرمانشاه رصد و ارزیابی شدند.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در منازل، مساجد و حسینیه‌ها و تربیت حافظان قرآن دارند و در دیدار با قاریان قرآن که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود نکات مهم و ارزنده‌ای را بیان می‌کنند.

رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در استان، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که باید توسط هیئت اندیشه ورز قرآنی مورد توجه قرار گیرد بحث تربیت قرآنی کودکان، نوجوانان و جوانان است که از اهمیت بسیار زیادی در جامعه برخوردار است.

حجت الاسلام قوره جیلی بیان کرد: در نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی علل عدم تناسب بین حجم فعالیت‌های قرآنی با گسترش فرهنگ و تربیت قرآنی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: عوامل مختلفی سبب عدم گسترش فعالیت‌های قرآنی در جامعه شده که پس از بررسی بیشتر نسبت به تدوین طرح جامع فعالیت‌های قرآنی در استان کرمانشاه اقدام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 905024

مهمترین اخبار ایران و جهان: