نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 13:54

پرداخت ۷۵ درصد از مبلغ خرید اتوبوس واحد از محل بودجه دولت/ توجه ویژه دولت سیزدهم به مشاغل خانگی

فرماندار اصفهان گفت:دولت سیزدهم به موضوع حمل و نقل عمومی توجه ویژه‌ای داشته و در این راستا با تدابیر دولت، ۷۵ درصد از مبلغ خرید اتوبوس واحد از محل بودجه دولت و ۲۵ درصد نیز توسط شهرداری‌ها پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز در نشستی با منتخبان منطقه ۷ اصفهان، با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم، ارتباط قوی‌تر دولت با مردم است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست‌ها، ارتباط بیشتر با نخبگان، منتخبان مناطق مختلف شهر اصفهان و بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و نظرات آنان برای پیشبرد امور و رفع مسائل و مشکلات موجود است.

وی با یادآوری اینکه جلسات و کارگروه‌های متعددی تشکیل، مسائل و مشکلات احصاء و برای رفع آن‌ها هماهنگی‌های لازم با مدیران مربوطه انجام می‌شود، افزود:  آلودگی هوا و مسأله آب زاینده رود ازجمله مسائل مشترکی است که نه تنها کلانشهر اصفهان بلکه نقاط دیگر شهرستان و استان را نیز تحت تأثیر قرار داده و پیرامون آن‌ها هماهنگی‌ها و پیگیری‌های شهرستانی و استانی در حال انجام است.

احمدی با تأکید بر اینکه همدلی و اراده خوبی بین مدیران استان و شهرستان برای رفع مسائل و مشکلات موجود وجود دارد و امید است شاهد پیشرفت در بخش‌های مختلف و رفع این مشکلات باشیم، تصریح کرد: نگاه به گذشته و مقایسه پیشرفت‌های کشور با دوران قبل از انقلاب، می‌تواند امیدآفرین باشد و امیدآفرینی مستلزم توجه به ظرفیت‌های موجود در تمام عرصه‌ها است.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم به موضوع اشتغال و خصوصاً اشتغال خانگی عنوان کرد: دولت برای اشتغال خانگی اعتبارات و راهکارهایی را پیش‌بینی کرده تا منجر به عرضه زنجیره تولیدات خانگی شود.

وی پیرامون موضوع حمل و نقل عمومی و توجه به زیرساخت‌ها نیز گفت: دولت سیزدهم به موضوع حمل و نقل عمومی توجه ویژه‌ای داشته و در این راستا با تدابیر دولت، ۷۵ درصد از مبلغ خرید اتوبوس واحد از محل بودجه دولت و ۲۵ درصد نیز توسط شهرداری‌ها پرداخت می‌شود.

احمدی با اعلام اینکه پیرامون موضوع معتادان متجاهر، متکدیان و کودکان کار اقدامات خوبی انجام شده که این روند با جدیت ادامه خواهد یافت، یادآور شد: بافت‌های فرسوده در کلانشهر اصفهان معضلی است که باید در راستای رفع آن بکوشیم و در این خصوص، پیگیری‌هایی انجام شده تا شاهد تحولاتی در این زمینه باشیم همچنین کمبودها باید رفع شوند و از سمتی با محدودیت منابع اولویت بندی و افزایش بهره‌وری داشته باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/آ/

منبع: فارس
شناسه خبر: 926268

مهمترین اخبار ایران و جهان: