نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 00:51

۶۰ تیم پلیس‌راه همراه رانندگان و راهداران هستند

اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۶۰ تیم پلیس راه استان اردبیل با ارائه خدمات شبانه‌روزی در خدمت فعالان حوزه حمل و نقل و راهداری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جواد تقوی شامگاه شنبه در گرامیداشت روز حمل و نقل در نشست با جمعی از فعالان حوزه حمل و نقل اردبیل اظهار کرد: شرایط مطلوبی را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان از لحاظ امنیت و ایمنی شاهد هستیم و این شرایط بستر مناسبی را برای تردد خودروها در حوزه حمل و نقل بار و مسافر فراهم کرده است.

وی با قدردانی از تلاشگران و زحمت‌کشان حوزه حمل و نقل بار و مسافر تصریح کرد: به معنای واقعی فعالان این عرصه در یک شبکه منسجم و به صورت سلولی فعالیت مؤثری را در تقویت نظام اقتصادی و اجتماعی انجام می‌دهند تا مردم دسترسی راحت‌تری را به کالاها و خدمات داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل و اول دی ماه روز راهداری را به فعالان این عرصه تبریک گفت و افزود: امنیت و آرامش رانندگان و مسافران بستگی به همراهی و همکاری خوب فعالان این عرصه با پلیس راه دارد و تلاش ما نیز بر این است تا با تأمین امنیت مناسب بسترساز حرکت‌های مؤثر و تحول‌آفرین باشیم.

تقوی به آغاز طرح زمستانی پلیس راه در ارائه خدمات به رانندگان و مسافران در مسیر جاده‌های مواصلاتی اشاره کرد و گفت: ۶۰ تیم پلیس راه با نظارت و پایش دقیق سعی می‌کنند تا خدمات مطلوب و کیفی را به فعالان حوزه حمل و نقل انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است تا در کنار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فضایی را فراهم کنیم تا با خیال راحت فعالان حمل و نقل بار و مسافر بتوانند رسالت خود را انجام داده و خطرات، آسیب‌ها و تصادفات نیز به حداقل برسد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اهمیت جاده را به عنوان شریان حیاتی در تقویت نظام اقتصادی یادآور شد و اضافه کرد: اقدامات خوبی برای توسعه بزرگراه‌ها و ایمن‌سازی جاده‌ها شروع شده و قطعاً در سال‌های آینده با به نتیجه رسیدن این طرح‌ها، شاهد بهبود فعالیت‌ها در حوزه حمل و نقل خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 916968

مهمترین اخبار ایران و جهان: