نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 22:09

دانشگاههای لرستان درهمایش«مدل‌های توانمندسازی گردشگری»مشارکت کنند

خرم‌آباد- معاون سازمان بسیج اساتید استان لرستان خواستار مشارکت دانشگاه‌های استان در برگزاری همایش «مدل‌های توانمندسازی گردشگری» شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ویسکرمی عصر شنبه در نشست مقدماتی برنامه‌ریزی برای برگزاری «همایش ملی مدل‌ها و روش‌های توانمندسازی گردشگری با محوریت استان لرستان» در سخنانی اظهار داشت: صنعت گردشگری نیاز به تخصص‌های بین‌رشته‌ای دارد.

وی با اشاره به برگزاری این همایش در استان، ادامه داد: توقع می‌رود همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان در برگزاری «همایش ملی مدل‌ها و روش‌های توانمندسازی گردشگری با محوریت استان لرستان» مشارکت حداکثری داشته باشند.

سرهنگ پاسدار ویسکرمی تصریح کرد: علاوه بر سازمان بسیج اساتید استان لرستان، دانشگاه لرستان و بسیج علمی، پژوهشی استان که متولیان اصلی برگزاری همایش هستند، استانداری لرستان و سایر دانشگاه‌ها و ادارات استان نیز در برگزاری این همایش معتبر، مشارکت و همیاری خواهند داشت.

وی گردشگری را از جمله ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ارزشمند استان لرستان دانست که باید با برگزاری این دست همایش‌های ملی، در سطح کشور بیش از پیش معرفی شوند.

معاون سازمان بسیج اساتید استان لرستان یادآور شد: باید با ارائه راهکارهای علمی و کاربردی، زیرساخت‌های گردشگری استان، ارتقا یابد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 916768

مهمترین اخبار ایران و جهان: