نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 18:28

امیر دلاوری: چهارمین المپیاد علمی و ورزشی دانشجویان افسری ارتش برگزار می‌شود

معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: چهارمین المپیاد علمی و ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) برگزار می‌شود.

امیر سرتیپ علی دلاوری معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، از برگزاری چهارمین المپیاد علمی و ورزشی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش خبر داد و گفت: این المپیاد یادواره شهید آبشناسان به میزبانی دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از فردا (سه‌شنبه 29 آذرماه) به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات، دانشجویان 6 دانشگاه افسری ارتش شامل دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش، دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) نیروی پدافند هوایی ارتش، دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی ارتش، دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی(ره) نیروی دریایی ارتش، دانشگاه علوم و فنون فارابی و همچنین علوم پزشکی ارتش برگزار می‌شود. 

معاون تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه چهارمین المپیاد دانشجویان افسری ارتش در دو حوزه علمی و ورزشی برگزار می شود، بیان کرد: حوزه علمی این المپیاد شامل دروس علمی، آکادمیک و نظامی است. حوزه ورزشی این المپیاد نیز سه رشته ورزشی دوومیدانی، تیراندازی و شنا را شامل می‌شود.

امیر دلاوری در ادامه از حضور 120 دانشجوی افسری ارتش در این مسابقات خبر داد و گفت: از هر دانشگاه 20 دانشجوی برتر و نخبه انتخاب شده و قرار است از فردا در این المپیاد شرکت کنند. 

وی در پایان درباره جوایز این مسابقات اعلام کرد: ما برای دانشجویانی که در این مسابقات حائز رتبه شوند علاوه بر جوایز نقدی و معنوی، شرایط ادامه تحصیل آن‌ها با بورس تحصیلی فراهم شده و جذب دانشگاه‌های ارتش می‌شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 920468

مهمترین اخبار ایران و جهان: