نیوز سیتی!
25 آذر 1401 - 16:23

کشف بیش از ۵ تن آرد احتکار شده در مشهد

مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: بیش از ۱۳۹ کیسه آرد یارانه‌ای احتکار شده در مشهد کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی‌اکبر نصری سرآسیا با بیان این‌که ۱۳۹ کیسه آرد نوع دو نیمه یارانه‌ای در محدوده خیابان شهید آوینی مشهد کشف و ضبط شد، اظهار کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد و اتحادیه صنف نانوایان طی پایش و بازرسی‌های مشترک، از احتکار مقدار زیادی آرد یارانه‌ای خارج از شبکه در یک انبار و منزل مسکونی آگاه شدند.

وی ادامه داد: پس از حصول اطمینان از این موضوع، با توجه به این‌که کالاهای آرد نیمه یارانه‌ای در منزل مسکونی احتکار شده بود، برابر دستور اخذ شده از معاون و جانشین دادستانی دادگاه انقلاب مشهد به همراه نیروی انتظامی منطقه به محل انبار و منزل مسکونی ورود پیدا کرده و ۱۳۹ کیسه آرد نیمه یارانه‌ای در محل انبار و راهروی منزل کشف و ضبط شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با بیان این‌که وزن آردهای کشف شده بیش از پنج تن برآورد شده است، خاطرنشان کرد: آردهای کشف شده تا بررسی‌های تکمیلی پرونده و توزیع در شبکه مصرف، به انبار تعاونی اتحادیه نانوایان انتقال داده شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 914324

مهمترین اخبار ایران و جهان: