نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 18:12

اعزام ۲هزار نفر از مبلغان توسط اوقاف در ایام فاطمیه به سراسر کشور

قم- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از اعزام ۲ هزار نفر از مبلغان توسط اوقاف در ایام فاطمیه به سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل ظهر سه شنبه در همایش مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام فاطمیه اظهار داشت: عنصر اخلاق در امر تبلیغ بسیار اثرگذار است و مبلغان می‌بایست با اخلاق حسنه و روی گشاده، مردم و به خصوص جوانان را راهنمایی کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف کشور با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار داشت: بسیاری از افراد در این شرایط که کشور به آن نیاز داشت، سکوت اختیار کردند و حرفی نزدند.

حجت الاسلام عادل افزود: حضرت زهرا (س) در برابر فراموشی امت نسبت به ولایت وارد جهاد تبیین شدند و خطبه خواندند و از امیرالمومنین (ع) دفاع کردند و باید از آن حضرت درس بگیریم.

وی در توصیه به مبلغان بیان داشت: نمی‌توان از کنار مسائل روز جامعه به راحتی عبور کرد و مبلغان در ایام فاطمیه در راستای حفظ نظام اسلامی و ارزش‌ها باید سخن بگویند و نسبت به ضرورت توجه جامعه به این مسائل روشنگری کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف کشور با اشاره به مشکلات اقتصادی آحاد جامعه بیان داشت: طلاب از اقشاری اند که در کنار سایر مردم دارای سختی‌های بسیاری هستند و در این شرایط در حال تبیین موضوعات مختلف هستند و در اوج مشکلات با شور و نشاط کار خود را پیش می‌برند که این روحیه آنان ستودنی است.

عادل عنوان داشت: بیش از دو هزار نفر از طلاب در ایام فاطمیه به نقاط مختلف کشور سفر می‌کنند و برنامه‌های تبلیغی دارند و امیدواریم از فرصت فاطمیه، بهترین استفاده برای تبیین معارف اسلامی انجام پذیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 923024

مهمترین اخبار ایران و جهان: