نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 12:48

تاکید امام جمعه بهمئی در استقبال باشکوه از شهدای گمنام

‌امام جمعه بهمئی در استقبال باشکوه از شهدای گمنام در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی نشست هماهنگی و پشتیبانی به مناسبت استقبال از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام، دهه بصیرت ۹ دی، دهه مقاومت، سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه و مسئولان در دفتر امام جمعه شهرستان بهمئی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: مردم در تشییع شهیدان خوب نشان دادند قدردان شهیدان ایثارگری آن عزیزان هستند.

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: شما به عنوان مسئولان باید برای فراهم کردن شرایط حضور گسترده مردمی که برای استقبال حضور پیدا می‌کنند برنامه ریزی کنید.

امام جمعه شهرستان بهمئی اضافه کرد: وجود مطهر و با برکت شهدا در میان ما اثرگذار است و ما می‌توانیم از این برکت و لطفی که نصیبمان شد بیشترین استفاده را ببریم.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان داشت: در همین راستا از ظرفیت دانش آموزان برای استقبال از شهدا  کمک بگیرید.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: خانواده محترم و معظم شهدا میزبانی از شهدای گمنام را بر عهده بگیرند.

وی در ادامه بیان داشت: باید برای جلوگیری از نقشه های دشمن مجاهدانه تلاش کنیم بهترین برنامه تجمع بانوان فاطمی در روز ۱۷ دی ماه به این مناسبت است.

امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی هم افزود: ما باید تلاش کنیم مکتب حاج قاسم را معرفی کنیم امروز جامعه تشنه مکتب حاج قاسم است.

صلواتی گفت: باید برای یوم الله ۹ دی ماه و زنده نگه داشتن این ایام و حادثه های مهم انقلاب و نظام اسلامی تلاش کنیم همچنین در دهه میثاق با ولایت باید در سطح مساجد، خانواده ها و نهادها فضای عمومی شهرستان را تزئین کنند.

فرماندار شهرستان بهمئی هم در این نشست از آمادگی کامل ادارات برای استقبال از این ۲ شهید گمنام خبر داد و گفت: مسئولان باید در مراسم استقبال سنگ تمام بگذارند.

علی محمدی ادامه داد: حضور این شهدا موجب انسجام و وحدت میان آحاد مردم است و باعث می‌شود بار دیگر این موضوع برایمان یادآوری شود که حفظ نظام اوجب واجبات است و همگی باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی تاکید کرد: شهیدان والامقام با دادن جان شریف خود درس ایستادگی و ایثار به ما آموختند و ما نیز وظیفه داریم به وصایای آنان عمل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی هم در این نشست از آمادگی کامل برای برگزاری هر چه با شکوه مراسم استقبال از این ۲ شهید گمنام در این شهرستان خبر داد.

گفتنی است مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهرستان بهمئی روز جمعه قبل از خطبه های نماز جمعه بوده و برای خاکسپاری به شهرستان های دیگر منتقل می شوند.

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 924568

مهمترین اخبار ایران و جهان: