نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 20:29

آغاز به کار مرکز نیکوکاری «توانمندسازان مهارتی» در سمنان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان از آغاز به کار مرکز نیکوکاری «توانمندسازان مهارتی» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان عصر امروز به‌منظور گسترش همکاری‌های مشترک با هدف توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهاد، با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با تأکید بر سیاست آموزشی این اداره کل مبنی بر ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار گفت: برای نیل به این مقصود، مشارکت با نهادها و ارگان‌های مختلف در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی از معدود نهادهایی است که امکان به ثمر نشستن آموزش‌ها در آن بیشتر است و عملکرد مطلوب این دو دستگاه و کسب رتبه‌های برتر کشوری در این زمینه، گواه این مطلب است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به ایجاد مرکز نیکوکاری «توانمندسازان مهارتی» توسط فعالان عرصه مهارت‌آموزی، هدف از ایجاد این مرکز را اثربخش‌تر ساختن فعالیت‌های آموزشی با حمایت و مشارکت افراد خیر و نیکوکار عنوان کرد.

شاهچراغ تصریح کرد: مرکز نیکوکاری «توانمندسازان مهارتی» در اواسط دی‌ماه سال جاری با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح می‌شود.

این نشست با حضور معاونان و کارشناسان کمیته امداد و فنی و حرفه‌ای در اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان برگزار شد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 931424

مهمترین اخبار ایران و جهان: