نیوز سیتی!
24 مرداد 1401 - 11:57

ضرب الاجل‌های متوالی بی‌تاثیر برای تعیین تکلیف کارگزار پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس همچنان برای استفاده از پیراهن اسپانسری خود با دردسر انتخاب کارگزار روبرو است. به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از جمعه گذشته آغاز شد تا باشگاه‌ها رقابت برای قهرمانی در بیست و دومین دوره این بازی‌ها را از سر بگیرند و مدیران باشگاه‌ها نیز از فرصت استفاده از برندهای خود برای درآمد بیشتر بهره ببرند. خبرنگار مهردر این بین تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود مقابل ذوب‌آهن اصفهان هیچ اسپانسر مالی را تبلیغ نکرده بود تا به مناسبت فرا رسیدن محرم‌الحرام با نوشته «یا امام حسین (ع)» وارد زمین مسابقه شود. نکردهع)قهرمان هفت دوره بازی‌های لیگ برتر و نایب قهرمان فصل گذشته این مسابقات به دلیل مشکلات قرارداد با یک کارگزار، نتوانست از حق طبیعی خود برای دریافت پول اسپانسر استفاده کند. نایب قهرمانرضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از نحوه امضای قرارداد با کارگزار فصل گذشته برند بسیار ناراضی بود و میزان دریافتی از این کارگزار را کمتر از انتظار می‌دانست. کارگزارجلسات متوالی برای فسخ قرارداد دو طرف تاکنون سرانجام خوبی را برای این تیم به همراه نداشته است تا پرسپولیس در ابتدای فصلی که خریدهای گران قیمت میلیاردی داشته، نتواند از باریکه‌های درآمدی خود به خوبی استفاده کند. متوالیاضافه شدن حسین خبیری و حسین شهریاری به هیأت مدیره باشگاه نیز تاکنون تأثیری در اقاله قرارداد با همکار تجاری پرسپولیس نداشته است و آنها تنها به تعداد ضرب‌الاجل های قبلی برای تعیین تکلیف در این خصوص اضافه کرده‌اند. هیأت مدیرهاقالهآنها تنهاهایپیگیری‌های خبرنگار مهر، نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن تا پایان شهریورماه تکلیف این موضوع را با داوری از سوی مراجع قانونی روشن کند اما هنوز تصمیمی برای استفاده از حق طبیعی خود در راستای درآمدزایی در بازی‌های پیش رو نگرفته است. خبرنگار مهرمشکل تکراری استفاده از منابع درآمدی باشگاه‌های پر طرفدار بار دیگر در پرسپولیس نمود پیدا کرد تا این تیم در شروع فصل با مشکلات جدی دست و پنجه نرم کند. پر طرفداردست
منبع: مهر
شناسه خبر: 587368

مهمترین اخبار ایران و جهان: