نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 17:38

کمیته‌های حل اختلاف مالیاتی در کشور تشکیل می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از توافق با وزیر اقتصاد و دارایی برای تشکیل کمیته‌های تخصصی رسیدگی به مشکلات مالیاتی اصناف و بازاریان در استان‌های سراسر کشور خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: با توافق با وزیر اقتصاد مقرر شد در هر استان یک نماینده از کمیسیون اقتصادی، یک نماینده از سازمان مالیاتی و یک نماینده از هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان و مدیرکل مالیاتی استان تشکیل و کلیه موارد اختلافی برای فعالان اقتصادی با سازمان مالیاتی بررسی و با اختیاراتی که از طریق سازمان مالیاتی به استان‌ها داده شده است، مسائل و مشکلات مالیاتی اصناف و بازاریان حل و فصل شود.

 وی توضیح داد: اصناف و بازاریان که در ارتباط با موضوع مالیاتی ۱۴۰۲ اشکالات، ایرادات و اختلافاتی را که در این حوزه دارند سریعاً درخواست مربوطه را به هیات رئیسه اتاق اصناف استان ارائه تا به‌صورت موردی در کمیته منتخب پرونده‌ها بررسی و گزارش آنها به کمیسیون اقتصادی ارائه شود.

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با پیشنهاد مهلت ۱۰ روز و تعیین کمیته‌های تخصصی از سوی کمیسیون اقتصادی و موافقت سران قوا بتوانیم با تعامل هرچه بیشتر با واحدهای صنفی سراسر کشور و استان کرمان اقدامات ویژه‌ای برای حل مشکلات این واحدها فراهم کنیم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1311568

مهمترین اخبار ایران و جهان: