نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 07:24

واگذاری 440 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت همزمان با عید غدیر در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: 440 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت همزمان با عید غدیر در استان به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری حسینعلی مقصودی گفت: ۴۴۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت همزمان با عید غدیر در استان به متقاضیان واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند که پالایش این افراد در حال انجام است.

وی افزود: سامانه ثبت‌نام طرح جوانی جمعیت همچنان باز است و بر اساس ثبت‌نام، پالایش وضعیت متقاضیان انجام می‌شود.

مقصودی اضافه کرد: تاکنون مبلغ ۲۳۹ میلیارد تومان تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است که این تعداد مربوط به پروژه‌های راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و طرح‌های خودمالکین و ودیعه مسکن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه برای اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در استان باید ۷۲۰ هکتار زمین آماده‌سازی شود، بیان کرد: از این میزان تاکنون ۵۳۸ هکتار زمین تأمین شده است.

وی گفت: با میزان زمین تأمین شده تاکنون می‌توان ۲۵ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی را احداث کرد که تعدادی از این واحدها ساخته شده و در مراحل پایانی قرار دارد.

مقصودی ادامه داد: تاکنون ۸۸ هزار و ۸۷۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در استان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۲۳۸ نفر تأیید نهایی شده و ۱۹ هزار و ۱۹۲ نفر اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند و همچنین ۱۵ هزار و ۸۳۹ متقاضی آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده‌اند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1323724

مهمترین اخبار ایران و جهان: