نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 10:04

استان سمنان در مرز مهران مقر پشتیبانی زائران اربعین می‌سازد

سمنان- دبیر ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه مقر پشتیبانی زائران اربعین استان در مرز مهران ساخته می‌شود، گفت: این مرکز مکان اصلی خدمت رسانی به زائران و موکب‌های استان خواهد بود.

حسن اسلامی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه یکی از تأکیدات ما در ستاد اربعین استان سمنان ارائه بهترین خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در استان و همچنین مرز مهران است، تاکید کرد: برای این منظور پایگاهی در مرز مهران در دست ساخت است

وی با بیان اینکه این پایگاه و قرارگاه قرار است که پشتیبانی استان سمنان را صورت دهد، افزود: به واسطه اینکه زائران استان سمنان از مرز مهران عبور می‌کند نیاز بود که مکانی به عنوان مقر پشتیبانی در مهران پیش بینی شود.

دبیر ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه موکب‌های استان نیز در اربعین از مرز مهران عبور می‌کنند، گفت: در صورتی که مکانی به عنوان قرارگاه پشتیبانی در مرز مهران وجود داشته باشد بهتر می‌توانیم خدمت رسانی زائران و همچنین موکب ها باشیم در نتیجه در نشست ستاد اربعین استان سمنان ایجاد یک قرارگاه پشتیبان مصوب شد.

اسلامی راد با بیان اینکه استان سمنان در اربعین همه ساله استان معین ایلام نیز محسوب می‌شود، در نتیجه نیاز است که در زمینه ارتقای خدمت رسانی تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود، بیان کرد: قرارگاه پشتیبانی اربعین سمنان در مرز مهران می‌تواند ساماندهی خوبی به وضعیت بدهد.

وی همچنین شرایط ستاد اربعین را خوب توصیف کرد و افزود: با تاکیداتی که صورت گرفته، نشست‌های ستاد اربعین به صورت مداوم در استان و همچنین شهرستان‌ها در دست برگزاری است تا به بهترین هماهنگی مانند سنوات قبل برسیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1279524

مهمترین اخبار ایران و جهان: