نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 13:32

عامل فوت جوان ۱۹ ساله «سطان آبادی» و توزیع کننده مشروب دستگیر شد

بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری عامل فوت جوان ۱۹ ساله «سطان آبادی» و توزیع کننده مشروبات الکلی در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری نیا ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر اخبار منتشر شده در فضای مجازی مشخص شد جوان ۱۹ ساله در ۳۰ خرداد ماه بر اثر مسمومیت مصرف مشروبات الکلی تقلبی در «سلطان آباد» پس از چند روز بستری فوت کرده است.

فرمانده انتظامی بهارستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت که در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد فوت شده مشروبات الکلی را از شخصی در سلطان آباد خریداری کرده که تلاش جهت دستگیری متهم ادامه یافت.

وی بیان داشت: در آغاز عملیات پلیس، ابتدا همدست متهم به عنوان مالک واحد صنفی عطاری که متهم در آن محل، مشروبات الکلی را می فروخته، دستگیر و در بازجویی از وی مشخص شد متهم اصلی با توجه به اطلاع از فوت جوان ۱۹ ساله به یکی از شهرستان اصفهان متواری است.

عسکری نیا بیان داشت: با اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه روزی مأموران پلیس امنیت عمومی موفق به شناسایی محل اختفا متهم در «سلطان آباد» شده در عملیاتی غافلگیرانه متهم اصلی توزیع مشروبات الکلی را در سلطان آباد دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت مشروبات الکلی را از فردی دیگری در رباط کریم تهیه کرده که تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1315068

مهمترین اخبار ایران و جهان: