نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 11:10

بیش از ۱۰۰۰ نانوای اردبیلی در دوره آموزشی شرکت کردند

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: بیش از یک‌هزار نانوای اردبیلی با هدف کاهش تخلفات احتمالی، افزایش میزان پخت نان و جلوگیری از کاهش سهمیه آرد استان در دوره آموزشی شرکت کردند.

سید محمد اعتماد اعجازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: علی رغم انحلال شورای آرد و نان در سال ۸۴ در فرمانداری اردبیل، پس از تشکیل قرارگاه رصد و پایش آرد و نان در خرداد ماه سال جاری، بیش از هزار نانوا در دوره‌های آموزشی این قرارگاه شرکت کرده‌اند.

وی افزود: هدف از این دوره‌ها، آشنایی بیشتر نانوایان با سامانه «نانینو»، کاهش تخلفات احتمالی، افزایش میزان پخت نان و جلوگیری از کاهش سهمیه آرد شهرستان بوده است.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به نصب دستگاه کارت‌خوان در اکثر نانوایی‌های استان اردبیل ادامه داد: برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای خدمات دهی نانوایی‌ها اتخاذ شده و نظارت و بازرسی‌ها از نانوایی‌های شهرستان اردبیل به طور مستمر در حال انجام است.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه اکیپ‌های مختلف روزانه نانوایی‌ها را رصد می‌کنند، گفت: نانوایی‌های متخلف جریمه خواهند شد و در مقابل نانوایی‌هایی که موفق عمل کرده و خدمات رسانی بهتر داده‌اند، تشویق می‌شوند.

وی از راه اندازی واحد نانوایی صنعتی در اردبیل خبر داد و گفت: این واحد به طور روزانه نان پخت و توزیع می‌کند و لیست نانوایی‌های کشیک شهرستان اردبیل هم در سایت فرمانداری اردبیل و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای اطلاع مردم درج شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1301768

مهمترین اخبار ایران و جهان: