نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 10:41

سرلشکر سلامی: استعمار تمام امکانات خود را برای تفرقه‌افکنی میان کشورهای اسلامی به‌کار گرفته است

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استعمار امروز تمام تلاش و امکانات خود را برای تفرقه افکنی و ایجاد دودستگی و نا امنی در کشور های اسلامی به کار گرفته است و لازم است مقابل این هجمه آماده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان ارشد قرارگاه حمزه و سپاه شهدا وقرارگاه شهید بروجردی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام اظهار داشت:از این که بار دیگر توفیق حضور در جمع مردم و مسوولین و فرماندهان استان شهید پرور و مجاهد آذربایجان غربی را دارم خدا را شاکرم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن یادآوری اهمیت امنیت مرزها گفت: در طول تاریخ کشورهایی که توان تامین امنیت مرزهای خود را نداشته اند ضربات جبران ناپذیری را متحمل شدند، و هنوز هم ویرانی های این نا امنی ها در خاک آن کشورها باقی است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: استعمار امروز تمام تلاش و امکانات خود را برای تفرقه افکنی و ایجاد دودستگی و نا امنی در کشور های اسلامی به کار گرفته است و لازم است مقابل این هجمه آماده بود.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما با دشمنان زیادی روبه رو هستیم که شبانه روز برای زمین زدن و تضعیف ما نقشه می کشند و برنامه ریزی میکنند،از رسانه ها و وارونه کردن حقایق استفاده می کنند ، حوادث عادی را بحران معرفی می کنند ،و ناجوانمردانه رفتار میکنند، لازم است در برابر این هجمه ایثار کنیم و برای تامین امنیت با تمام ظرفیت مجاهدت کنیم.

سلامی با اشاره به زحمات رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام گفت:مجاهدان این قرارگاه در ارتفاعات صعب العبور و دمای طاقت فرسا حقیقتا ایثار کرده اند و زبان از بیان توصیف عمق تلاش و مجاهدت های این رزمندگان قاصر است و تا در شرایط این مردان مجاهد قرار نگیریم عمق مجاهدت آن ها را درک نخواهیم کرد.

درحال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1310224

مهمترین اخبار ایران و جهان: